Moga Hidup Ini Diberkati oleh ALLAH S.W.T...amin

Friday, October 04, 2013

[ P a S a n G a N H u J u n G M i n G G u ]

>> Semanis Kurma 04 10 2013 <<
"PASANGAN HUJUNG MINGGU"
-WEEKEND HUSBAND-

Tajuk semanis kurma semalam sangat menarik
tapi sayangnya lupa plak aku nak tengok
konon remind kat FB..tapi boleh lupa jugak nak tgk..huhu
Pagi ni bila ingat terus search Utube kot dah kuar video ni
tengok2 belum lagi..:(
rasa rugi sangat tak dapat tgk..
nak tengok apa soalan yang dibincang..
kot2 ada tip yang boleh dijadikan panduan..



[ C e R i T a K u ]
Alhamdulillah.....
Aku bersyukur sangat padaMu Ya Allah..
Walaupun berjauhan kami tetap erat dan bertambah sayang..
Masuk tahun ini 2013..dah 3 tahun aku berkahwin
dan 3 tahun jugaklah kami menjadi pasangan hujung minggu "Weekend Husband/Wife"
bila berjauhan teknologi lah menjadi perantaraan kami....ceewah!!!!
mentang-mentanglah orang IT bercakap pasal teknologi plak..tapi betul
macam2 teknologi boleh guna..hehehe


 Aku kawen 12/09/2010..seminggu jer kami dduk sama2..
lepas tu kembali berjauhan..Husband di Penang.. Aku di Kuala Terengganu
Bila hujung minggu baru bertemu..tapi bila jarak agak jauh sebulan sekali lah baru ketemu..:(
tapi sekarang jarak dah tak jauh..tiap2 minggu boleh berjumpa
sekarang aku kat Perlis..Husband masih di Penang..
keadaan pun dah jadi normal..dah jadi biasa hidup jauh2 macam ni
semakin bertambah rasa rindu dan sayang..


Kalau ada yang tanya tak teringin ke nak hidup serumah..
jawapan aku..sape yang tak nak..mesti la nak..
nak ada rumah sendri..
nak hidup seharian sama2..
tapi mungkin belum masanya tuk kami..


 Pada 12/09/2011..anniversary kami yang pertama
Lahirlah pengikat kasih sayang kami..
"Muhammad Rais Wafiuddin"






Kalau hidup berjauhan macamni..
kita kena perbanyakkan aktiviti bersama..
moga dengan ini dapat eratkan lagi perhubungan ini..





Pasangan yang senasib denganku, marilah kita  berdoa bersama2 semoga Allah tabahkan hati kita  dan kuatkan iman kita. Semoga kita dapat melawan segala godaan syaitan dan nafsu. Semoga jarak jauh perhubungan menjadikan kita suami isteri lebih saling menghargai dan menyayangi.

"kekalkanlah kebahagian yang kami kecapi ini sehingga ke Jannah Ya Allah..amin"



~ Terima Kasih Ya Allah ~

No comments:

Post a Comment